IZELAVA SPLETNE TRGOVINE za ZI MODA

Spletna trgovina je bila izdelana za Zdenko Ivančič s.p. pod blagovno znamko ZI Moda . Izdelava spletne strani trgovina ZI Moda je nastala z namenom ponuditi trgu moška ženska in otroška oblačila. Pod blagovno znamko in ZI Moda skrbijo da je s pomočjo spletne trgovine ponudba udobnih in modnih oblačil za celo družino dostopnih preko spleta v vsak dom. Tako je naša spletna trgovina z oblačili dostopna vsem kupcem v Sloveniji ob istem času na vseh lokacijah hkrati. Skrbimo za vedno nove modele oblačil in obutve.

 

Izdelava spletnih trgovin

Izdelava spletnih trgovin je v našem  podjetju vedno v izziv in priložnost. Skupaj z naročnikom želimo doseči željeni uspeh dobro obiskane in prodajno uspešne spletne trgovine, ki bo pri obiskovalcih in kupcih prepoznana, priljubljena, ter bo prinašala ciljni promet. Spletna trgovina izdelava je zahteven projekt, ker vsebuje ekipo z različniki zanji in izkupnjami  iz različnih področij. Pri izdelavi spletne trgovine je pomembno, da se upoštevajo navade kupcev, edinstven dizajn spletne trgovine, enostavnost pri zaključevanju nakupa ter povezava spletne strani z ostalimi sistemi v podjetju.

 

Kaj mora vsebovati dobra spletna trgovina ?

Da bo vaša spletna trgovina dobro obiskana spletna stran  mora izpolnjevati zahteve in priporočila Gooogla in biti všečna potencialnim kupcem. Izdelava spletne trgovine pa naj ima osnovno vodilo, to je edinstvenost v dizajnu in prepoznavnosti na spletu.

 


• Izdelava spletne trgovine, ki mora biti vidna in obiskana
• Koko iskati izdelke v spletni trgovini ?
• V spletni trgovini je pomemben način plačila.
• Baze kupcev in obiskovalcev v spletni trgovini .

 

Izdelava spletne trgovine ki mora biti vidna in obiskana

Kaj nam pomaga spletna trgovina z modnimi in ugodnimi oblačili ko pa iskalec napiše » moderna moška jopica » in se vaša spletna trgovina ne pojavi med zadetki na prvi strani Googla. Da bo pojavnost spletne strani, za kar največ izrazi, besedami in frazami na prvi strani Googla je potrebno upoštevati priporočila Googla . Struktura spletne trgovine in sama optimizacija spletne trgovine pa morata imeti tehnično in on site optimizacijo.
Zgradba spletne strani naj bo prilagojena čisti kodi, enostavnim URL naslovom in podnaslovom, tako da Googlovim botom omogoča enostaven prehod in indeksacijo spletne trgovine.

 

Koko iskati izdelke v spletni trgovini ?
Običajno imajo spletne trgovine veliko kategorij in podkategorij izdelkov. Da je uporabniku lažje se nastavijo filtri ki omogočajo, da uporabnik lažje poišče željeni izdelke v spletni trgovini. Govorimo o prilagoditvi spletne trgovine in dobri uporabniški izkušnji. Primer . V spletni trgovini z modnimi oblačili so verjetno oblačila za moške, ženske in otroke. Nato se uporabnik s pomočjo filtrov nastavi ali želi majico, hlače, pulover, jakno, spodnje perilo ali kaj drugega. S pomočjo nastavitev- filtrov je iskanje za uporabnika enostavno in preprosto ter hitro dostopa do ciljnega izdelka.
Ko potencialni kupec poišče željeni izdelek ali izdelke želi podrobnejše informacije o izdelku ali izdelkih. Te informacije zajemajo opis, dodatne slike ali animacije, lastnosti, ceno.

 

V spletni trgovini je pomemben način plačila

Glede na možne načine plačila se kupci odločajo ali bodo kupili izdelek in ali jim način plačila v spletni trgovini sprejemljiv, zaželen ali pa bodo v tej fazi zapustili spletno trgovino. Kakšno vrednost ima pravilna postavitev spletne trgovine je opisano v spodnjem primeru.
Na primer.
Ves trud in sredstva, ki so bila do sedaj vložena v postavitev spletne trgovine in vnos izdelkov v spletno trgovino je za man, če stranka želi plačati po povzetju pa nima te možnosti. Rezultat tega je, da zapusti nakup in se ne vrne. Posledica je razočaran potencialni kupec, ki je spletno trgovino z oblačili zaznal kot neprilagojeno za njegove potrebe in je verjetno, da jo ne bo več obiskoval. Slabo mnenje o spletni trgovini pa širil med prijatelji in znanci. Tako da lahko govrimo o ugodni izdelvi spletne strani in učinkovito  izdelani spltni trgovini po ugodni ceni. 

 

Baze kupcev in obiskovalcev v spletni trgovini


Kaj naredimo s kupci na naši spletni trgovini? To je pomembno vprašanje, ki si ga lahko zastavimo večkrat. Kot se nam dogaja že sedaj imajo običajne trgovine kartice ugodnosti za člane. Spletnim trgovinam pa je to še toliko lažje. Pri vsakem nakupu preko spletne trgovine vemo kdo je kupil in imamo vsaj e mail naslov.
Strankam lahko pošiljamo njim prilagojene ponudbe, o novostih, akcijah ali pa posebne ponudbe, ki so samo za člane spletne trgovine.
Kje pa so prednosti za kupca in za spletno trgovino.
Kupovati preko spletne trgovine je enostavno in hitro. Če pa spletna trgovina skrbi za svoje kupce z novostmi, trendi in posebnimi ugodnostmi za člane, se marsikateri kupec in član spletne trgovine velikokrat postavi v vlogo ambasadorja in širi informacije med prijatelji in znanci.
Kaj pa ima spletna trgovina od tega?
Spletna trgovina pridobi bistvena dva parametra, ki vplivata na dolgoročno delovanje in uspešnost spletne trgovine. Prvo je, da ima vedno več obiskov in drugo kar je bistveno, da ji raste promet in število zadovoljnih kupcev v spletni trgovini.

 

Vsebine na teh spletnih straneh so avtorsko zaščitene.

 

 

Vas zanima SEO optimizacija spletnih strani ali izdelava spletnih strani?


VSISI, spletni marketing, d.o.o.
Šmartinska cesta 134A
1000 Ljubljana
https://www.spletnidonos.si/

http://www.internetni-marketing.si/izdelava-spletne-strani

 

E-mail: info@vsi.si